Els terminis de tramitació han quedat suspesos fins que finalitzi l'estat d'alarma

D’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència d’aquest Reial Decret.

El Ple

RÈGIM DE SESSIONS DEL PLE
Primer dimecres de cada dos mesos, a les 21:30 del vespre.

ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL PLE

Junts per Avinyonet de Puigventós- JxAP
Alcaldessa: Júlia Gil Vilar
Tinent d'alcalde: Jordi Abres Sala
Segon tinent d'alcalde: Juli Quesada Belda
Regidors: Jordi Abres Sala, Juli Quesada Belda, Carla Bellezza Calsina, Josep Heras Alsina, Alberto Sánchez Eizaguirre i

Compromís per Avinyonet-Acord municipal-CPA-AM
Cap de l'oposició: Margarita Soler Barris 
Regidors: Ana Maria Flores Vazquez

Secretari interventor: Martí Lluansí Sastre

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers pel millor funcionament de la nostra web, així com per, en el teu cas, analitzar els hàbits de navegació. Pots canviar la configuració de les cookies del teu navegador en qualsevol moment. Al clicant el botó “Acceptar” consents dites cookies. Pots obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, clicant el botó "Més informació".